Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 15:45 - Децата и Бъдещето!
Автор: logos888 Категория: Технологии   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
4



ДЕЦАТА ЗА БЪДЕЩЕТО ЛИ...


ТЯ бе едно обикновено дете...

Няколко дни празници...и отидохме на излет. Наши приятели, приятели на нашите приятели...и деца!

ТЕ тичаха, смееха се, играеха... И бяха прекрасни!
- Прекрасна детска глъч за Празника!

ТЯ идваше. Сядаше до мен!

...и в един момент си зададох доста въпроси..

"Защо изоставя играта с децата? Защо сяда тихо до мен и не говори? Защо само до мен? Наблюдава ли ме? Какво искаше ТЯ?"

...не ме наблюдаваше. Просто сядаше и гледаше в посоката, към която и аз гледах...- Поляна с цветя, път или...просто част от картините на излета ни.

После...ме заговори...

- Ти не се възрастна, нали?

- Възрастна съм, щом имам внуци като теб. Нима твоята баба не е възрастна?

- Не ме разбираш ли? Искам да поговорим. Но помисли си - не искам обикновен разговор между баба и дете!

...и после пак отиде да играе...после пак се върна...

- Разбра ли ме?

-Искаш да разговаряме като равни ли?

-Да.

- Слушам те.

- Нееееее! Няма да стане.- и пак отиде при децата...и после пак се върна...

...чудех се какво иска това малко дете...

...и тя пое инициативата...

- Ти знаеш, че не си обикновена, нали?

- Мнозина считат, че са необикновени...употребявайки принципа или Логиката, защото сме различни.

(...и сама не се разбирах... Как така започнах да говоря или да употребявам сложна философия!? Та тя беше дете?!)

- Да но...от всички ТУК, само ти знаеш какво означава СЛОЖНОТО - СЪЗДАВАМ ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО!

- Възможно е!

- Така е! Знам, че си от ТЯХ - от създаващите за Човечеството!

- ..как така го знаеш?

(..дали детето не притежаваше уникалните качества на ясновидец? А може би уникални телепатични качества?)

- Знам го! Така както знам, че ще стана химик и ще променя живота на планетата!

- Това е чудесно!Прекрасна мечта имаш! Чувала съм за различни детски мечти, но не бях чувала - дете да мечтае да стане химик!


- А за какво си чувала? За маите ли?

-За маите не знам много. Но в последните години, заради календара на маите, доста се говори!

- И какво се говори?...че светът ще загине ли? НИЕ няма да позволим!

- Как така? Кои НИЕ?

- Ние - маите!

(...главата ми пламна! Разговарях с дете за маите ли? И ТЯ беше от НИЕ - маите ли? И че светът няма да загине - тема за деца ли е?)

- Знаеш ли, че българският език е космически език?

- Чела съм доста! ...но достатъчна и конкретна фактология не притежавам.

- Ето ти една космическа закодирана дума - МАИ - ИМА. Само три букви са. Разместиш ли ги, става ясно, нали? НИЕ бяхме в началото от Космоса. После останахме ТУК. СЪЗДАВАХМЕ ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО, както и ти. Човечеството не ни разбра ли? Защо допусна да бъде УНИЩОЖЕНО СЪЗДАДЕНОТО от НАС? Защо трябваше НИЕ да бъдем принудени да го унищожим? Защо Човечеството разреши, защо не ни опази, защо не ни защити ДОРИ от явни унижения или дори от физическо унищожаване?


- За кого става въпрос?

- Знаеш доста, но какво не знаеш за Хипократ? Ами за Никола Тесла? Ами за д-р Реймънд Райф? Ами за мнозина други? ...та ти дори пазиш подобни тайни, за да не те сполети подобна участ,нали?

(...с дете ли разговарях? С дете-индиго, с дете-кристал или с...???)

- Така е! Тайните не биват да бъдат разкривани пред непознати, непознаващи ТАЙНИТЕ....

- ...затова ще стана химик, за да ИМА Човечество, за да има живот на земята. Иначе животът на планетата ще бъде унищожен.


- И какво ще направиш за ЧОВЕЧЕСТВОТО?

- Защо разговаряш така с мен? Не разбираш ли?

- Разбирам, че не разговарям с дете. Сгреших ли?

-Сгреши. Нищо няма да направя за Човечеството. Казах ти, НИЕ вече сме ТУК. И ще СЪЗДАВАМЕ ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО! Само...за Човечеството!

-И какво е това, което ще създадете?

(...огромна "тежка" пауза...)

- Ще участвам в създаването на балони!

- То и сега има балони. Какво е различното?

- Не мога да ти обясня ВСИЧКО. Но това ще са много РАЗЛИЧНИ И много СПЕЦИАЛНИ БАЛОНИ.

- И кое ще бъде различното? Материята, от която ще са изработени? Или съдържанието вътре в балона?

- Тайна е? ...но резултатът ще бъде - ЧОВЕЧЕСТВО ЩЕ ИМА! ЖИВОТ НА ЗЕМЯТА ЩЕ ИМА!

- Каква е целта на балоните?

- Като начало ще СЪЗДАДЕМ САМО ТРИ БАЛОНА! Ще бъдат много скъпи.

- Това означава, че само много богати ще могат да ги купят ли?

- Въпросът не е този? А какво ще стане после?

- Вече става доста загадъчно - както в приказките ли?

- Така е! Всяка Приказка е Чудо, нали? Във всяка Приказка има Мъдрост, нали? Само, че нали... САМО Човекът СЪЗДАВА ЧУДЕСА! САМО ЧОВЕКЪТ СЪЗДАВА МЪДРОСТИ, нали?

(...все още не разбирах ...нито същността на разговора, нито ЗАЩО точно с мен разговаряше? Защо с мен споделяше...Затова попитах...)

- Освен теб, мнозина вероятно от децата, от НИЕ, от маите, или от пришълците, знаете и се подготвяте за бъдещето - за да ИМА ЧОВЕЧЕСТВО. А какво аз и другите трябва да направим още ДНЕС?

- Почти нищо. Или САМО едно изискване - Човеците ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ, ДА БЪДАТ ИНФОРМИРАНИ.

-Как?

-Ами например, Ти можеш ли да напишеш Приказка? Други вече започнаха да предупреждават - по техния начин.

- За какво да предупреждават?

- ...че престъпниците ще загинат.

- А Човеците ще оцелеят ли?

- Нееееее, Човеците или Човечеството ще живее, ще СЪЗДАВА и ще бъде ЩАСТЛИВО.

- И как ще стане? Кой ще унищожи престъпниците? И всички престъпници на земята ли?

- Сложно ли е? Ами Балоните, или ТЕ-престъпниците сами ще се унищожат - чрез балоните.

- Ами ако Човек употреби Балоните?

- Всеки може ще употребява Балоните. Но Балоните ще унищожават САМО престъпниците....или тези, които не притежават, или не употребяват качествата на Човека.

-...аха, "нещото" като "странната технология при рака" ли?

- Е, най-после започнахме да говорим на един и същ език.

- Значи, Балоните ще бъдат причина престъпниците да загинат ли?...нещо като "прочистване" на населението на земята ли?

- Не! Балоните не убиват.

- А кое?

- Помисли, защото отговорът е лесен. Престъпление има ТАМ, където липсват ценните качества на Човека, нали?

- Така е.


- ...само, че Процесът на Еволюцията на Човечеството е много бавен, нали? Чрез Балоните, НИЕ ще ускорим САМО Еволюционния процес.

- И каква е моята задача? Разговаряш с мен, защото мога да те разбера, но и имаш задача за мен, нали?

-Да. Задачата ти може да бъде да напишеш Приказка или... Ти сама реши. Човеците ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ, че да си Човек е много трудно. Трудно е, сложно е, нали? ...но пък СПРАВЕДЛИВОСТТА изисква - Всеки труд, работа, да бъдат възнаградени.


------------------------------------------------------------

...разговаряйки с детето, виждах в началото озадачени погледи, после разтревоженият поглед на майката...която дали не си задаваше въпроси - "За какво толкова дълго разговарят? Коя е тази жена? Какво ТЯ споделя с нея?"

...накрая майката се осмели..

- Вероятно не е необходимо да ви казвам, че в началото бях притеснена от дългите Ви разговори с детето ми. После попитах и ми казаха коя сте....та затова, може би ще започна директно с въпросите си.

- Тя не е обикновено дете. Разбрахте нали? Познава вече буквите, но все още й е трудно да чете. Другите деца искат приказки от родителите си, или сами дори четат приказки, а пък ТЯ иска да решаваме химически формули. Със съпруга ми сме химици по професия. Не ни затрудняват желанията й. Но ако кажа, че все още не сме смутени, или че скоро няма да приключим с въпросителните си, и с разговори на тази тема...

(...въздишка и продължи...като при лична изповед, или както при диалог със себе си..)

-Какво мислите? ТЯ дете-индиго ли е? Прочетох доста от нета за децата индиго, но ТЯ като че ли не влиза в тази категория. ТЯ не създава проблеми. На нас не ни е трудно с нея.

- Или...пък Истина е, че ни е трудно с нея, защото е трудна за разбиране. Но дали причината е в нея или в нас?

-Вероятно ви е казала за мечтата си, че ще стане химик. И аз съм химик, но като дете не съм мечтала да бъда химик. Та аз дори не знаех що е то химия..

- А пък ТЯ е наясно! Наясно е и защо иска да бъде химик. И все за някакви странни балони говори. И че ще участва...(ох...как беше...защото ТЯ все ме коригира....)в СЪЗДАВАНЕТО НА БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО.


- Вие разбрахте ли мечтата й?

- Да!

- Бихте ли ми обяснили?

- Сложно е за обяснение. Все едно аз да ви помоля сега да ми обясните как решавате химическите формули, с предупреждението, че не съм химик, и не мога да реша дори най-лесната химическа формула.

-Толкова ли е сложно?

- Затруднявам се да ви го обясня. Вероятно, защото е сложно...не само за вас, а и за мнозина. Дори за мен е сложно, въпреки, че считам, че разбрах основното, което ТЯ се постара да ми обясни.

- А ТЯ дете-индиго ли е?

- ТЯ е и дете-индиго....но "не влиза в рамката", защото подобни деца е имало доста вече. ОТ подобно "съсловие", към което ТЯ принадлежи са малцина.

- Ние как да се погрижим за нея, след като е специално дете.

- Считам, че ТЯ знае...не само, че ще бъде химик, че ще създаде балони, че ще участва в СЪЗДАВАНЕТО НА БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО...ТЯ знае и какво да поиска от Вас, как да го поиска, кога да го поиска... или как да се погрижите за нея.


- Имам и друго дете. А с нея сме все притеснени....

- Защо? Защото не е нормално дете ли? Или защото е Уникална?

- Колко простичко го казахте! Не е нормална, защото е Уникална!....ето точно това ми беше необходимо да чуя.- ТЯ не е нормална, защото е Уникална!


(...майката се смути, сълзи потекоха....)

- Благодаря Ви!

----------------------------------------------------------

Измина седмица, две, три дори.... Разговорът, какво каза ТЯ, какво разбрах аз...но Приказка ли?

Та нима може да се напише Приказка...за СЪЗДАВАНЕТО НА БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО?!

...и майката ми позвъни, защото ТЯ искала да разговаряме.

- Не си написала Приказката, нали?

- Не, все още не.

-А как да бъдат предупредени Човеците? Как да бъде предупредено Човечеството?

- Миличка, задачата ти за Бъдещето е Уникално сложна. И всяка друга задача, свързана с твоята задача, е също много трудна и много сложна.

-Но ти можеш, нали? Имаш достатъчно опит. Знаеш как да го направиш, нали? ...така че, Човекът, или Човечеството да научи и да разбере! А това е много важно, нали?

- Да, важно е! Много е важно!


....разделихме се. Минаха дни, месеци.... Опитвах се да напиша Приказка...но не успявах...

...затова пък, описах срещата си с нея, тайните й...САМО за теб, Човека!

...срещата ми с нея ли беше? Или с едно дете от Уникалните деца на бъдещето? Или ТЯ е една от Уникалните Деца на Бъдещето? Или ТЯ се постара да ми обясни - част от УНИКАЛНОТО за бъдещето на Човечеството - а пък аз описах още по-накратко срещата си с нея, или ...КАК ТЕ - ДЕЦАТА ЩЕ РАБОТЯТ ЗА СЪЗДАВАНЕТО НА БЪДЕЩЕТО НА ЧОВЕЧЕСТВОТО.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Създаваш ли мед, приготви си жило!








Гласувай:
4



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: logos888
Категория: Технологии
Прочетен: 20628
Постинги: 3
Коментари: 10
Гласове: 175
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031